2011. november 18., péntek

2. fejezet

A vásárlással szinte elment az egész szombatunk. Rengeteg szexis rucit vettünk, mert hát nem szűziesen akarjuk eltölteni a nyaralásunkat, na jó telelésünket az tuti! Ebédeltünk, nevetgéltünk, majd hulla fáradtan estünk haza. Kris még ivott nálam egy pohár bort majd haza felé vette az irányt! Dolgoznia kellett még pár órát!

Mire kipakoltam a táskákból a halom göncöt amit vettünk elég későre járt, így mást nem is csináltam, mint megfürödtem és bedőltem az ágyamba.
Vasárnap nem sok mindenhez volt kedvem, az izgalom az utazás és az előléptetés miatt valahogy nem hagyott nyugodni. Bárminek álltam neki nem kötött le, így maradt az írás. Egész álló nap a billentyűzetet vertem. Az egyik cigit szívtam a másik után. Nem győztem inni a kávékat, majd egyszer csak ledöbbentem.
Olyan este tíz körül járhatott, amikor hirtelen észrevettem, készen vagyok vele. Soha nem terveztem el, hogy meddig írom, soha nem tudtam, hogy mikor lesz vége.Hát most. Könnybe lábadt szemekkel, büszkén méregettem a képernyőt.Sejtettem, hogy nehéz lesz elengednem, főleg, hogy már majd egy éve írtam. Most bekövetkezett. Valahogy mást vártam, azt hittem majd rögtön lesz hatása, de rá kellett jöjjek csak én tudom, hogy létezik, meg persze Kris, aki az ügynököm. Tényleg, az ügynököm. Gyorsan, már amilyen gyorsan át lehet 200 oldalt olvasni, átolvastam a forgató könyvet, majd bekapcsolva a nyomtatást kinyomtattam. Olyan jó volt a kezemben fogni, hogy azonnal tárcsáztam drága barátnőmet nem figyelve az időre.

-Hallóó.-szólt bele álmosan


-Készen van.-ugrándoztam , mint egy gyerek


-Jud, mi van készen?


-Hát a forgatókönyv!Te vagy az ügynököm, küldhetem?


-Baszki, hát persze, azt hittem sose küldöd, de nem mertem felhozni, jó lassan készült el te !-Kris hangja pillanatok alatt fellelkesült. Tényleg nem beszéltünk soha azóta az este óta róla!

-Akkor küldöm. Jó éjt!

-Pusza, még most elolvasom! Reggel hívlak!


-Jó, de csak tizenegy után, értekezletem lesz!


-Hú, tényleg, szorítok. Basszus ennyi izgalom mostanában. Kell az az utazás!


-Kell hát, zülleni megyünk!



-Helyes,Szia!


Miután letettem a telefont alig tudtam elaludni, folyamatosan az előttem álló változásokon gondolkodtam. Ennek az lett az eredménye, hogy reggel sikerült úgy felkelnem, mint akit agyonvertek. A zöld szemeim alatt sötét karikák éktelenkedtek, hosszú  hajam szinte egy csomóba égnek állt a fejemen. Kellett vagy jó egy óra és fél liter kávé, mire indulás kész lettem.


A munkahelyemen végre sikerült a hőn áhított előléptetés, bár azért sikerült majdnem infarktust kapnom, mikor közölték velem az első megbízatásomat.

-Jud, gratulálok az előléptetéshez, az első munkád már meg is van! Egy regényből készült film lenne, kis költségvetéssel , de nagyon sok reményt fűznek hozzá szóval el ne szúrd. A szereplők nagy része angol és amerikai. Los Angelesben fogják forgatni és végig igényt tartanak rád. Elsősorban a férfi főszereplőnek leszel a trénere, de természetesen bárki segítséget kérhet tőled. Szilveszter után Londonban lesz a szereplők értekezlete, szóval most jön a fekete leves, el kéne halasztanod a szabidat. Nem tudom mi volt a terved arra a két hétre,de harmadikán Londonban kell lenned!


-Semmi gond.-mosolyogtam. Pont Londonba leszek. Ugyanis két hétre oda megyek a barátnőmmel. Gondolom nem okoz problémát ha összekötöm a kellemest a hasznossal. Elvégzem a munkát és még maradnék pár napot!


-Remek, annyi, hogy akkor a szállásodat nem fizetjük, hanem készpénzes hozzájárulást kapsz a munkával töltött napokra!

-Köszönöm!



Szárnyaltam a boldogságtól. Szerintem Krisszel tuti egy filmen fogunk dolgozni. Előléptettek, végre van egy jó kis megbízatásom és még utazok is. Ám a legfontosabb Kris felhívott , hogy elolvasta a forgatókönyvet!

-Jud , minden elfogultság nélkül mondhatom ez remek lett, már el is küldtem néhány helyre, szóval mostantól izgulhatsz mert a forgatókönyved elindult egy úton!.-röhögött a telefonba.


-Köszi, de mostanában kicsit sok az izgalom, egyenlőre nem idegeskedek. Ráérek majd még ezzel foglalkozni!


-Oké, ahogy akarod. Figyú majd még beszélünk.  De ezer a dolgom. Holnap még tárgyalok, de szerdán reggel legkésőbb találkozunk.  Szerdán este lesz egy parti oda már hivatalosak is vagyunk. Valami filmpremier! Szóval csak szuper lehet!


-Klassz!.-újjongtam.-Akkor majd még beszélünk. Én is csomagolok. Holnap már nem dolgozok!

-Oké.Pusza


Nagyon hamar elérkezett a szerda. Kipihenve és tele izgalommal adtuk le a csomagjainkat a reptéren és mint a dámák iszogattuk a kávénkat egy kávézóban már a tranzitban. Rettentően jókat röhögtünk és kifiguráztuk a furábbnál furább járókelőket. Aztán végre elérkezett a beszállás. Mivel az első osztályon utaztunk, rögtön pezsgőt rendeltünk. Stílusosan! Kitűnő jókedvvel indultunk meg Anglia felé. Akkor még nem is sejtettem, hogy életem nagy forduló pontjához érkezek majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése